Zákaznický portál

Často kladené otázky (FAQ)

Použijte prosím SMTP server, který vám přidělil váš poskytovatel hostingu nebo samotného e-mailu.

Podporovány jsou pouze porty 465 a 587 a NIKOLI 25.

Pokud vaše SMTP podporuje pouze port 25 nebo žádné SMTP přiděleno nemáte,
můžete použít mail.midgard.cz – server NE vyžaduje žádné ověření (port je 25).

Povolený je na portu 25 pouze náš mail server, jinak je port 25 v naší síti blokován kvůli SPAMu.

Nastavení nejčastějších služeb: Seznam , Google

  1. Vyzkoušejte zda jdou i jiné webové stránky třeba www.seznam.cz nebo www.google.cz
  2. Pokud je to možné, zkuste jestli funguje připojení na jiném vašem zařízení. Pokud ano, je vaše připojení v pořádku a
    problém je v nastavení jednoho konkrétního vašeho zařízení. Zkuste jej restartovat. Pokud si nebudete vědět s jeho
    zprovozněním rady, rádi vám pomůžeme, ale bude to pravděpodobně placený servis.
  3. Ověřte, že Vaše zařízení (počítač, tablet, telefon a jiná zařízení) je připojeno k sítí drátově nebo bezdrátově.
    – Pokud Ano postupujte bodem 4.
    – Pokud Ne, tak je problém s Vašim domácím zařízením (wifi router, switch atd.) – vyzkoušejte na 15 vteřin odpojit
    napájení z elektrické sítě – pokud problém přetrvává, nic na zařízení nemačkejte a volejte technickou podporu + 420 530 505 800
  4. Zkontrolujte jestli na napájecím trafu od internetu svítí LED dioda (modře, zeleně, bíle). Pokud NE volejte technickou podporu, pokud
    ANO postupujte bodem 5.
  5. Jako další krok odpojte napájecí kabel (4) na 5 vteřin z elektrické sítě a ověřte jestli není na domácí síti někde povytažený síťový konektor.
    V dalším kroku ověřte zda jsou správně zapojené kabely v napájecím trafu:
    (2) – červený konektor (černý kabel) je ve zdířce POE a vede k anténě na střechu
    (3) – zelený (nebo jiná barva) je konektor ve zdířce LAN a vede do domácí sítě ( routr, switch atd.)

!!!POZOR!!! Pokud prohodíte konektory (2) a (3), může dojít k poškození zařízení na domácí síti.

Ve zdířce POE je trvale napájení 24V.

Pokud nedojde ke zprovoznění služeb, obraťte se na technickou podporu na telefonním čísle +420 530 505 800.

Na ostatní tlačítka prosím nemačkejte.

Veřejnou IP adresu a porty Vám rádi nastavíme. Ceny najdete na webu v sekci Domácnosti / Ostatní Informace.

Pro nastavení kontaktujte obchodní linku, kde bude vytvořen požadavek na nastavení této služby.

Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.

ANO, heslo bývá zaznamenané v našem systému a nebo je poznamenané na smlouvě od internetu. Stačí zavolat na obchodní linku nebo technickou podporu.

Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.

Telefonní číslo technické podpory je +420 530 505 800.

ANO, Tarif je možné změnit podle aktuální nabídky. Více informací získáte na obchodní lince.

Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.

ANO, Službu internetu je možné přerušit bez jakýchkoli sankcí a pokut. Informace obdržíte na obchodní lince.

Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.

+420 530 505 800

Technická podpora je dostupná 24/7

 

+420 530 512 012

Po-Čt: 7:00-17:00, Pá: 7:00 – 15:00

Sběrný účet pro platby za připojení k internetu a hlasové služby: 2800010003/2010.

Support

Technická podpora


  • 24 hodin denně
  • Online podpora